Vineri, 20 iulie, Centrele de Relații cu Clienții ale Grupului CEZ România vor fi închise

Centrele de Relații cu Clienții ale Grupului CEZ în România nu vor avea program de lucru cu publicul vineri, 20 iulie 2018, reluându-și activitatea în data de 23 iulie 2018. În data de 20 iulie 2018, se sărbătorește Ziua Energeticianului, sărbătoare specifică sistemului energetic.

Centrele de Relatii cu Clientii ale Grupului CEZ în Romania își întrerup activitatea în data de 20 iulie 2018. Începând cu data de 23 iulie 2018 însă, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:00 – 16:00 sau 08:00 – 17:00, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din municipiile – resedință de județ: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Slatina și Târgu Jiu.

Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ Vanzare, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 – 20:00.

Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie: 0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea, 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008– numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.

Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.

Echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.

Directia Comunicare si Marketing
CEZ Romania