Mihai Petre și Tedi au fost la Alexandria. Au strigat tare: ”Start la mișcare!”

????????????????????????????????????

Demarată în decembrie 2017 printr-un spot TV care o are în centrul acțiunii pe cunoscuta handbalistă Cristina Neagu, campania ”Start la mișcare cu Tedi” urmărește să transmită copiilor mesajul de a face sport și mișcare, adresându-se acestora și în cadrul unor vizite desfășurate în școli. Astfel, elevi din mai multe orașe din țară au aflat și vor continua să afle informații interesante și utile despre importanța mișcării. Nu în ultimul rând, vor pune și în practică cele însușite într-un mod care le va face acestora mare plăcere: în pași de dans. Mentor și antrenor le este cunoscutul dansator Mihai Petre.

București, 17 octombrie 2018 – Tedi știe că pentru cei mici mișcarea este importantă. Astfel, pentru a-și pune în aplicare demersul său de a încuraja și stimula copiii să facă mișcare, Tedi a efectuat mai multe vizite în școli, cea mai recentă dintre ele având loc la Alexandria. Nu singur, ci însoțit de Mihai Petre, cunoscutul dansator și antrenor de dans. Peste 90 de copii din clasele a III-a de la Școala Gimnazială „Mihai Viteazul”  au învățat coregrafia prezentată de Mihai Petre, iar la final au reușit un flash-mob impresionant.

Știu că cei mici sunt foarte receptivi la orice informație nouă, iar atunci când ”noul” le este prezentat și sub formă de joc, șansele să le câștigi atenția sunt foarte mari. Exact asta am făcut și la Alexandria. Totul pentru un singur scop: acela de a-i face să înțeleagă cât de importantă este mișcarea și cât de plăcută devine pe ritmul muzicii. Atunci când Tedi mi-a propus să-i fiu alături în această campanie, mi-am dat seama că este o bună oportunitate de a da Start la mișcare prin dans”, a declarat Mihai Petre.

Programul este o inițiativă a companiei Maspex România care se implică de mai mult timp în acțiuni ce vizează stimularea copiilor pentru practicarea sportului și a mișcării. Maspex Romania desfășoară, prin brandurile Tymbark și Tedi, programe sociale prin care copiii sunt încurajați să facă multă mișcare și să acorde atenție tuturor sporturilor.

De mulți ani leader absolut pe piața băuturilor răcoritoare pentru copii, Tedi continuă să fie cel mai consumat suc și cea mai îndrăgită mascotă, dar şi un model de viață pentru cei mici. Deși mulți dintre copii se joacă și aleargă, statisticile arată tendința spre sedentarism, mișcarea fiind înlocuită cu joaca la computer sau tabletă și telefon. Tocmai de aceea, prin programul Start la mișcare, Tedi le explică celor mici cât de important este sportul pentru sănătatea lor”, a declarat Mihaela Greluș, Director de Marketing Maspex Romania.